RETUR & ANGRERETT

ANGREFRIST

Hos Komé har du 14 dager angrerett fra du mottar varen.

SLIK RETURNERER DU

1. Send oss en mail til hei@kome.no og fortell oss hva du ønsker å levere tilbake.

2. Print ut returetiketten.

3. Fest returetiketten på pakken.

4. Lever pakken til ditt nærmeste postkontor.


Du vil motta en e-post fra oss når vi har mottatt og godkjent din retur.

Krav til retur:

For å få godkjent din retur må varen være uten tegn til bruk eller ødeleggelse, og returneres i originalemballasjen du mottok varen i. Returvarer blir manuelt inspisert, og Komé forbeholder seg retten til å avvise returvarer som ikke møter disse kriteriene. 

RETURKOSTAND

Du kan enten ordne transport selv, eller du kan kjøpe en returetikett for 59,- fra oss.

Dette dekker litt av kostnaden med returfrakt, håndtering og alt annet. Returkostnaden trekkes fra det totale refusjonsbeløpet.

REFUSJON

Du skal motta pengene dine tilbake vanligvis innen 14 dager etter at vi har mottatt varen(e) og til samme betalingsmiddel som ble brukt da du kjøpte varen. 

REKLAMASJON

Om du skulle være så uheldig å motta et skadet produkt som du ønsker å reklamere, da må du sende oss en e-post på hei@kome.no.

Inkluder gjerne ditt ordrenummer, en beskrivelse av skaden og eventuelle bilder, så hjelper vi deg så fort vi kan!

RETUR VED KJØP MED KLARNA

Dersom du har brukt Klarna som betalingsmetode, er du nødt til å logge inn på din Klarna-konto og registrere din retur.